Як дизайн конференц-залів впливає на якість конференції
Дизайн комерційних приміщень – це насамперед функціональність. Усі простори мають допомагати людям працювати. Конференц-зони не є винятком. Ми виділили кілька обов’язкових критеріїв, на які потрібно особливо звернути увагу під час роботи над дизайн проектом конференц-залу.
Акустика
Акустичний комфорт давно став нормою для офісів у Європі. В Україні увага до цього аспекту стала приділятися не так давно, роки 2-3 тому. Хоча некоректні рішення щодо звукоізоляції або шумопоглинання можуть звести нанівець всі рішення в дизайні.
У проєктах конференц-залів дуже важливим є застосування матеріалів, які коригують рівень реверберації. Тобто створюють коректні умови, за яких:
- звук не буде надто гучним;
- у приміщенні не буде луни;
- звук не затихатиме дуже швидко, тобто чутність буде забезпечена навіть для останніх рядів.
У прикладі на фото використано:
- ковролін з високим ворсом, який гасить шум від кроків чи пересування меблів;
- акустичні острови, які перешкоджають відбиттю звукової хвилі від інженерних комунікації на стелі;
- акустичні штори, які необхідні для зниження рівня шуму вулиці.
Мобільність та багатофункціональність
Конференції, лекції, семінари, робота в малих групах – це різні формати. Для одних потрібні столи, для інших просто ряди стільців, для третіх пуфи і менш формальна атмосфера. Все це вимагає максимальної мобільності та трансформативності. На допомогу приходять складні столи, стільці, що штабелюються*, складні перегородки. Важливо під час роботи над дизайном конференц-залу не забути передбачити приміщення для зберігання меблів. У нашому випадку приміщення виділити не виходило, тому вздовж однієї зі стін було зроблено глибокі шафи, в яких зберігалися запасні стільці та пуфи.
*Крісла, які можна скласти один на інший. Зазвичай у штабелі від 10 до 30 стільців залежно від моделі.
Мультимедійне оснащення
Різні заходи вимагають використання різних мультимедійних пристроїв і різних налаштувань середовища. Наприклад, для презентації потрібен проектор, опущений екран, закриті штори і приглушене світло. Для навчання – яскраве світло, відкриті штори. Проектор може також використовуватися, а може бути потрібна маркерна дошка, розміщена за екраном.
Дуже зручно, коли всі ці завдання автоматизуються. Для конференц-залу можуть бути попередньо налаштовані кілька сценаріїв створення середовища під різні заходи. Управління замість багатьох пультів може бути зведено на один планшет.
Вартість таких рішень досить висока. Зазвичай ми рекомендуємо замовити не лише дизайн інтер’єру зали, а й інженерні розділи. У тому числі мультимедійне обладнання. Під час ремонтних робіт можна передбачити усі необхідні кабелі для підключення. Обладнання для презентацій та автоматизації можна докуповувати та підключати на пізніших етапах вже після завершення ремонту. Таке рішення дозволить відкласти великі фінансові вкладення на пізніший період, але при цьому не порушувати при підключенні оформлення конференц-залу.