Комерційний об’єкт – це машина, яка приносить гроші. Може звучати меркантильно, але комерційний дизайн повинен бути розроблений так, щоб приносити прибуток. Розвинемо тему?
Машина – справді гарне порівняння, тому що її цінність залежить не тільки від того, їде вона чи ні. Важливий дизайн, комфорт, відчуття та ідея. BMW “добре руляться”, а Volvo роблять акцент на безпеку. Так і комерційні інтер’єри “продають” себе дорого, якщо несуть якісь додаткові іміджеві, функціональні чи ідейні завдання. Деякі простори спроєктовані так, що створюють ком’юніті – важливо для офісів. Дехто випромінює спокій та надійність – про це часто говорять під час обговорення образу відділень банків. Деякі розповідають історію – для кафе та ресторанів це чудовий прийом.
Тому якісний дизайн інтер’єру комерційної нерухомості – це рішення, які працюють і приносять бізнесу вимірювану користь. Як саме працюють – нам з вами потрібно визначити для кожного проєкту індивідуально.