Засновникам цієї виробничої компанії було дуже важливо показати, що вони виробляють якісний продукт та мають українське походження. Ми повністю підтримуємо це їх бажання.
Офіс української компанії, яка виробляє продукти харчування та експортує свою продукцію по всьому світу.
Основною цінністю наші замовники назвали здоров’я і радість покупців. Власники пишаються повністю автоматизованою лінією виробництва та максимально екологічним продуктом, що відповідає санітарним нормам і стандартам.
Всі потужності замовника розміщені в Київській області. На території виробництва спеціально під офісну функцію був побудований новий окремий корпус, в якому ретельно враховані всі функціональні процеси з продуманою логістикою, влаштовані окремі входи для різних підрозділів, типологічно різні зони рознесені на різні поверхи. Всі ці побажання ми врахували при розробці детального планування та дизайн-концепції.
До речі, на фото видно, як ретельно ми міряємо кожен об’єкт – Андрій втомився та своїм виглядом показує, що до машини його потрібно буде донести.
Концепт
В офісі заплановане чітке розділення на front-office (для відвідувачів, гостей, партнерів, проведення заходів) та back-office.
Дизайн
В дизайн інтегровані основні цінності компані: екологічність та сталі рішення технологічність, національна ідентичність.
Екологічність та сталі рішення
Технологічність
Національна ідентичність:
В пошуках образу ми побували в різних місцях та поспілкувались з різними людьми.
Для кожної зони офісу був обраний певний настрій. В колаборації з етнографами ми знайшли традиційний елемент орнаменту, який символізує цей настрій.
На цьому ракурсі видно патерн, що символізує тепло спілкування. Це ж дійсно важливо для офісної кухні. Показаний цей образ через алегоричне зображення сонця.
Також на задньому плані видно зону сортування. Пам’ятаєте, ми говорили про це раніше?
Кольори інтер’єру вибрані стриманими.