Цей проєкт - реновація одного із офісів великого українського банку. Діючий офіс мав довжелезні, темні, сумні коридори та сильно потребував змін.
Дизайн був втілений під час війни. Компанія зробила для своїх співробітників своєрідний пункт незламності з резервним живленням на випадок блекаутів, з комбінованою системою процесів, яка максимально зручно поєднувала роботу в офісі та віддалено, з великим простором для навчання та розвитку.
Український бізнес – незламний та свідомий! Захоплюємось!
До ремонту це був типовий офіс попереднього покоління. Синя підлога, модульна стеля, растрові світильники та яскраві кольорові плями. Для роботи було облаштовано все, але функціонально та візуально простір сильно застарів.
Основними задачами в проєкті було:
Для цього були втілені такі рішення:
Колір бренду червоний, лого в формі кола. На цих елементах побудовані рішення в дизайні.
Форма. Круглі елементи (столи, світильники, патерни) акцентами з’являються в різних зонах офісу.
Колір. Червоний дуже яскравий для використання в робочому середовищі. Тому він з’являється в неформальних зонах. В кабінетах виключно в якості невеликих елементів. До нього підібраний компонентний контрастний зелений.
Звичайно, основна частина офісу – це робочі зони. Вони досить звичайні, світлі, комфортні, ергономічні.
Із додаткових зручностей, що застосовані в цьому проєкті, можна назвати:
Частина просторів працюють як переговорні та коворкінги. Робочі місця дуже різні – закріплені, незакріплені, hot desk або неформальні зони брейнштормів.
Ще з часів тренду на “офіс як у Google” закріпився підхід до проєктуванням з розділенням формальних та неформальних рішень. На думку дослідників робочого процесу, можливість зміни сценарію роботи значно підвищує результативність працівників.
В нашому проєкті застосували кілька варіантів таких рішень:
Наче просто коридор, але маємо тут:
Наче просто коридор, але маємо тут:
Кухонь в офісі чотири. Вони трошки різні, але концепт спільний. Акцентні столи в корпоративному кольорі компанії та чудернацький світильник.
Ця зона суттєво впливає на бренд роботодавця.
І по дизайну ми тут не маємо тих обмежень, які властиві для робочих зон. До світла менше вимог стосовно рівномірності та кольоропередачі. Можна застосовувати акцентний декор і не боятись, що когось він буде відволікати. Одним словом, робимо кав’ярню, яку співробітники мають полюбити.
Важливо (!) щоб вашу красиву кухню пізніше не завалили бутлями для питної води, подумайте про це заздалегідь. Ми подумати та зробили стелаж. Але потім замінити на систему фільтрації – це більш технологічно.
Ще одна зона офісів, де можна піти у відрив – санвузол. Маємо купу нормативних вимог,
але всі до планування, мінімум до дизайну. Тому – вуаля! Навіть тут використані корпоративні елементи – форма кола та червоний колір із айдентики бренду. Зелений фон доданий, як контрастний.
Але… Якщо ти втомився та тобі стало трохи сумно в опен-спейсі – можеш зайти та на пару хвилин та відчути себе в нічному клубі.
В проєктах офісів ми завжди пропонуємо передбачати сортування. Хоча б мінімальний набір баків. І інструкцію. На фото зона coffee point, обладнана баками для розділення відходів.
А тепер про одну із найцікавіших зон в офісі – освітньо-тусовочний hub.
Це багатофункціональний адаптивний простір, який можна використовувати як:
Планування переговорних кімнат та навчальних просторів передбачає максимальну мобільність. Складні перегородки, акустичні штори, мобільні меблі та мультимедійне оснащення дозволяє змінювати фізичну конфігурацію просторів та комбінувати online та offline.